måndag 23 april 2012



Halloj!


Idag var det dax för det årliga "frökensamtalet" med Emanuel.
Vet med mig att jag inte behöver vara orolig men som sakt man
vet ju aldrig så här i förväg....


Men som fröken sa - Emanuel är jätte duktig i skolan och
har nått alla sina mål.
Och som mamma blir man så glad så jätte glaaaad t om.

Så för att fira detta begav vi oss till Cramers blommor för
att fira med en god glass :O)

Och här har vi bästaste & finaste Emanuel ♥




Ser ni vilket ljuvligt skåp?
Passar tyvärr inte hemma hos mig men fint är det.




Å´dessa kunde jag inte motstå :O)
En stor & två små hamnade i korgen direkt
fast med andra motiv.
( bild kommer senare)




Och dom här skulle gärna få flytta in på min altan direkt
hihi.
Något att fundera på, dom är inte gratis precis ;O)



Eller varför inte ett par palmer vid poolen hihi.

Kan inte säga annat att vilken fin fin start det blev på
den här veckan & som sagt det kan ju bara bli bättre.
Eller vad tror ni?



Tack för att du kikade in

Pöss, pöss
Arja




1 kommentar:

  1. Halloj sweetie !
    Roligt med duktiga barn :-) Kan tänka mig att även mamman firade hihi.
    Ha en mysig vecka vännenså hörs vi snart igen.
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera