Halloj!

Idag är det en sådan underbar dag när man är ledig.
Men fick gå upp tidigt eftersom Emanuel skulle till
skolan. Konstigt nog eftersom många andra skolor har
stängt. Men som jag sa till Emanuel, tänk att du får en
extra dag att lära dig något nytt. Och mest ser han fram
emot gitarr träningen ;O)

Tack alla ni som kikar in hos mig,
jag blir så glad ♥
Det är så roligt med dessa "möten" med
nya personer som man förmodligen aldrig
skulle ha "träffat" annars.
Och en annan Qvinna jag träffade på var Pia som är
återförsäljare till Vintage Sagen Design
nere hos fina Stina på Skafferiet.
Vilket drömjobb hihi att dagligen omge sig med
så vackra kläder mm.
Den här kudden stod det Arja på :O)
&
en super söt sommarklänning
handlades också.

Sedan fick jag ju en alldeles egen katalog..
och ni som bläddrat i den förstår nog vilken
glädje att äga hihi en egen.
Bilden högst upp är katalogens första sista,
men min är något bättre eftersom solen skiner
just över ansiktet.
Något skrytsamt kanske, men det bjuder jag på ;O)


Går man upp tidigt så hinns det ju med lite morgon pyssel.
Har handlat på mig speglar i olika stl. på loppisar. Men nu
äntligen kom jag på det!
( i den lilla spegeln är det gardinen som syns )


Här hittade jag en bra "form" till spegeln.
Ritade på hård kartong, sparade kartongen
från Emanuel´s nya skrivbord som den låg i.
Här tar vi till vara allt hihi.

Rita, klipp ut & molijoxa!

Klädde allt med ett ljuvligt kartong ark
&
klistrade ett rosa spets band runt om.


Sött & gulligt blev det.
Nästa blir något ruffigare!

Nehe, nu är det dax att göra ett besök
hos Lockryds möbler för lite nytt "tak"
till hammocken. Hade som förslag att jag
kunde sytt ett vitt gölligt romantiskt med spets
och dylikt men där gick verkligen gränsen enligt
killarna här hemma!!

Ha det fin fint idag

kram
Arja




Kommentarer