Hej!


Vart har den här veckan sprungit iväg...
Det är redan torsdag & t om torsdag
kväll!
Slutade tidigt idag och åkte direkt hem,
ja, inga stopp någonstans
förutom utanför garageporten hihi.
Bestämde mig redan imorse att det var
bara att styra kosan hem för att städa till
hushållet inför helgen.




Och medans jag röjer runt som värsta
yrvädret med snabeldrake, dammtrasa
& kaffekopp i högsta hugg
så passar jag ju även på att förnya
lite.
Men jag undrar just vem som är hemma
hos oss och stökar till medans vi
är borta.
Hm, Ladyn ser helt oskyldig ut hihi
konstigt då att hennes pälstussar &
damm samlas i samma tuss!
Nämen, nu kom jag på det...
det är ju änglarnas tofflor...




Nåväl, nu är det färdigstädat och kväll
hann det bli.
Men desto skönare att komma hem
imorn!
Ägget ni ser på bilden har jag decoupagat
med en fin servett.
För nu är det fjärilar som gäller för
nästan hela slanten ;O)

Ha det gött
kram
Arja







Kommentarer

  1. Tack för tipset, Arja! Precis sådana servetter har jag!
    Ha en fortsatt fin vårvecka!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar