Hej!

Här flödar inspirationen.
Fick städat här lite grann igår, och köpte
lite blommor under veckan som planterades
i krukor. Samtidigt vill man ha lite vår nytt
så passade på att pyssla en annan ide som jag
sparat i en av mina mappar för pyssel :O)

Och idag hade jag sällskap av Ladyn...














När lekstunden väl var över...
Ladyn poserade hihi
&
jag fotade
Så målade jag äggen och klistrade
på en liten krona.
Det färdiga resultatet får ni se en annan dag.

Tackar för titten
kram
Arja




Kommentarer

  1. Hej Arja, Vilken fin kissemiss Ladyn är! Hur söt som helst :) Väldigt vackra ägg du gör.. En mycket bra "gå bort present" så här i vår tider! Vem skulle inte bli glad av de fina?!
    Korgstolen jag satt & solade i är inte en loppisfynd utan ett blocket fynd :)
    Kram & ha en fin vecka

    SvaraRadera
  2. Söt kisse! Och fina bilder!
    Önskar dig en riktigt fin vecka nu...sköt om dig och ha det så gott!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder på kissen.
    Katter är för härliga och min Stina vill också vara med jämt.
    Ha en fin dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Å,vilka mysiga kattbilder.
    Visst är det roligt med äggtillverkning.Här blir det alltid några nya till varje år.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar