Halloj alla solstrålar!

Äntligen är jag/ vi friska igen.
Känner mig något rastlös idag...
Sitter här med min kopp kaffe och
undrar ifall jag skall ta hand om vårt
hem
eller
trädgårn




Tänk vilka svåra beslut man har att fatta
ibland hihi.
Men har man som jag ett samvete ;O)
så blir det att ta hand om
hemmet.
Om inte annat så känns det så mycket
bättre när man kommer hem från jobbet
imorn och kan njuta för fullt
av trädgården...
kanske t om göra ett besök på Åhaga´s
trädgårdsmässa...
Fast sist jag var där kom jag hem med
kassar fulla av...
ja, inte var det växter
utan kläder & sjalar hihi.

Jösses amalia här har våren verkligen anlänt!
Mjaaau, mjaooo
jag har en present till dig mamsen ♥
Iiiiii,
Emanuel kommer springandes för
Ladyn har fångat & tagit in en
ÖDLA!!
Tur att man har honom,
just nu åkte både Ladyn & ödlan ut!

Önskar er en fin fin dag/kväll

kram
Arja

Kommentarer