Halloj alla sköna bönor!
Jag hoppas att ni mår bra & att
solen även skiner på er!

Just nu så mår jag förbannat bra
rent ut sagt hihi.



Ser ni Qvinnan som dansar fram?
Ser ut precis som jag eller...
tänk er en Qvinna med mer former då rå
det är jag hihi.
Hörde en så bra låt på radion som surrar
runt i mig ;O)



Jag lovar att det även "spritter" i era kroppar ;O)
&
vasen den är loppad.
Dock inte igår utan vid ett annat tillfälle.


Och ojojoj, ojojoj....
det blir bara bättre och bättre....
Så nu ser vi till att ta till vara på
solen som ger oss sådan energi!


Denna ljuvliga tulpan är
just till
DIG
som tar dig tiden att kika
in hos
MIG
Jag blir så oerhört glad
när jag ser hur många det
är som hittat till min nya blogg.
VÄLKOMNA

Nu skall mamsen slänga sig ner
i soffan och kika på Greys på 5:an

kraaaamelikram
Arja






Kommentarer