God söndag alla solstrålar!

Ni som kikade in igår minns ju att jag
satt och läste lite pyssel "lektyr" hihi.
Men pga av platsbrist på mitt skrivbord
så fick det bli en enkel variant istället,

 Nyfiken i en strut?
Fortsätt att kika...




Klädde en strut med ett vitt tyg.
Man tager vad man haver!


Hade tänkt att stämpla en text
&
några fjärilar.
Men hittade dessa fina
klistermärken ( har säkert ett finare
namn i pysselkretsarna)
Men då vet ju alla vad jag menar ;O)






Spetsband har jag ju inte så ont av hihi
Det var bara att prova sig fram tills man
hittade den rätta.




Och Voila, stoppa ner en blomma så är
det klart!
Ett enkelt pyssel för den som inte har
några planer för idag hihi.
Själv åker jag på en liiiten utflykt
ett stop planerat
&
sedan får vi se var jag hamnar.

Ha det bäst
kram
Arja



Kommentarer

  1. Söta vännen..!:)
    Njuter av att titta på ditt fiiiina pyssel..:)
    Hoppas din utflykt och lilla stop blev härligt och att solen lyser lika härligt imorgon hos dig när du pysslar ute o inne....:):)
    Här har det varit soligt men lite kalla vindar, men solen gör en på gott humör, och som du säger på pysselhumör...Får bara kurera mig lite först...SEN skall här pysslas...hihi

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg Du har, Arja! Namnet fastnade jag för hos en annan blogg Du varit inne hos! Och vilka fina tips man får härinne! Jag kommer säkert att besöka Dig igen!
    Ha en fin måndagskväll!
    Milott

    SvaraRadera

Skicka en kommentar