Hejsan!

Hoppas att alla njutit av den vackra solen idag
på ett eller annat sätt!
Dagar som den här när det är sol och plusgrader
och det droppar från takåsen & Ladyn sitter i solen
och tvättar sig är som balsam för själen.
Nu blir det ju bara ljusare & ljusare...

En dröm är en
önskning ditt
hjärta skapar



Det står det på min nya stämpel.
Har haft en ide ett tag om att sy lite ruffiga
hjärtan.




Och med fjärilar på.
Men tänk så det kan krångla till det ibland hihi.
Min nya stämpel ville inte alls bli fin på tyg!
Vet inte hur många olika tyger jag provade GRRR!!



Tills jag kom på den geniala iden att stämpla
på vanligt papper & även en servett.
Sedan "decopagades" detta fast på tyget.
Sydde även några stygn runt om för att
få det att se liiite ruffigare ut.


Nehe, nu har jag kommit till det
tråkigaste momentet att
STÄDA
efter sig hihi.

Ha det gött tills vi ses igen
Kraaaam
Arja


ps. kanske att jag bara stänger dörrn istället ;O)




Kommentarer

  1. jättefina härliga hjärtan du gjort, vad duktig du är. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar