Hej!

Vilket otroligt vackert väder vi har haft idag.
Ladyn hittade jag på köksbordet idag ajabaja,
där vet hon att hon inte får vara!
Men vem har hjärta att lyfta bort henne
ur fruktfatet?


Står det tomt där i solen,
kan jag ju fylla det!

Medans hon ojjar sig. Hon har något
fel på bihålorna hon.
Och är väldigt irriterad & sur.

För doktorn gav henne penicillin,
stora tabletter som hon skall svälja hela.
Nässpray & även något hon skall
skölja näsan med.
( Har försökt visa henne att det är bra och
ligga med nosen upp hii)
Nu är det lugnt ett tag iaf.
hon sitter och läser i soffan.
och när hon väl börjat läsa har hon
svårt att sluta!


Hoppas verkligen att hon mår bättre imorn.
Jag tar och vilar mig en stund till för att
orka med henne hihi.


ps. Känns som jag fått världens snyting

kram
Arja

Kommentarer

  1. Söta Ladyn! !:) Var skall en Lady ligga om inte i fruktfatet, och vara såååå bedårande...:)

    Från bordet du har bra översikt, nu när matte är dålig....Ta nu hand om stackars matte och se till att hon tar de stora tabletterna o dropparna så hon snabbt blir bättre....:)

    Krya på dig vännen, KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar