Hej!

Idag slutade jag riktigt tidigt, och hann med en liten
runda innan jag kom hem hihi.
Hann njuta av en kopp kaffe när vi blir bjudna
på spontan fika hos finaste svägerskan.
Och det kan man ju inte tacka nej till ;O)


För hemma hos henne blir man inte bara bjuden på en slät kopp kaffe.
Utan även nybakta bullar & kärleksmums.
Så ni må tro att mitt godissug är borta ;O)


Och här kommer då äntligen fixet från igår.
Fyll en hink med vatten & stoppa ner dina
slokande tulpaner & ställ ut i minusgraderna.

Och medans jag ändå höll igång stoppade jag ner
några tulpaner i avklippta pet flaskor.

Eftersom vi var hemma sent så användes det som
mys dekoration ikväll inomhus istället
när vi åt kvällsmat.
Imorgon hamnar det utomhus
på bordet som står på altanen.

Så det här var min fin fina ide.
Det är inte bara nackdelar när det fryser
på och är kallt.
Nu är det dax för att kika på serien som går
på trean Revenge.
Riktigt spännande serie!

Kramelikram Arja






Kommentarer