Hej!

Hur har ni det i kylan?
Jag har det bara bra innomhus hihi.
Huset är städat & tvätten är tvättad
Känner mig som Rut
som är helt slut hehe.

Lite nytt från Bettys.
Har kikat in dessa länge...
och äntligen slog jag till!

och en kruka persilja från ica ;O)

som hamnade i en "bön" burk.
Riktigt dekorativt ifall ni frågar mig,
men smaken är ju som baken = delad
som tur är hihi.

Och den vita lådan från skafferiet där jag
fick den charmiga DONNAN på köpet :O)

Har suttit en stund och fixat en nya header.
Hm, fasen att det alltid är något som inte
blir som man vill!!
Japp, det får jag klura på en annan dag,
eller någon som kan hjälpa mig?
Nu är det dax för filmmys.

Önskar er en trevlig fortsatt söndag
&
en ännu bättre början på veckan
:O)

kraaaaam
Arja







Kommentarer

  1. Hej! Vad skönt med nystädat.. Å visst e de fina de där porslins skärbrädorna! Roligt att vi köpt precis lika dana under samma vecka :) Ha nu en skön vecka, Kram Tilda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar