Hej!

Då var det härliga måndag igen.
Slutade tidigt och glad i hågen är jag på väg hem
för att fixa lite gott eftermiddagsfika innan
vi skall bege oss till frisören.




Och märker när jag står utanför dörren.
Jag har glömt hemnyckeln när jag åkte imorse.
Å´så trött man kan bli....
Och som jag tjatar/gnatar på killarna
att inte glömma sina!



Och jag tar det sen.....
är jag oxå väldigt bra på att säga,
själv tycker jag att jag hinner med så mycket
annat "bra" på vägen också.
Extra nyckel har vi innomhus hihi
inte till mycket hjälp just då.



Men som tur var slutade Emanuel tidigt
och kom en liten stund senare så väntan
blev inte så låååång!
Gissa om extranyckeln har hamnat på
ett bra ställe nu?

Så fikat tog vi hos kära farfar
&
killarna är nu välklippta ;O)
&
Och jag tar det sen dröjer nog ett tag
innan jag säger hihi
utan gör det direkt ;O)

Kram
tills vi ses igen
Arja





Kommentarer