Halloj!

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev något.
Men det är ju så när dagarna går så rackans
fort!!

Och när man väl kommer hem så är det massor
av måsten som måste fixas först ;O)
Skrivbordet i mitt rum är belamrat med massor
utav spets, spets & ännu mera spetsband och annat
smått & gott




Tänkte försöka att organisera upp det hela
men hur!!
"Någon" tycker att jag har för mycket grejer
men det kan väl inte stämma hihi
JAG?



Men det är ju så när man inte bara snöar in sig
på en sak utan flera och gärna samtidigt också.
Jag skapar nämligen bäst när det är KREATIVT
KAOS inne hos mig hihi.




Så när jag såg denna plåt byrå stå och locka
på mig med alla sina små lådor så fick jag ju
slå till!

Så när jag hinner skall jag fylla den med goesaker :O)

Men nu skall jag ta hand om ett måste
kurrande magar
matdax !!

Kul att du kikade in
kraaaaaaaam
Arja




Kommentarer