Tjingeling på er!

Helgen har varit riktigt lugn & skön.
Är fortfarande något snuvig, verkar inte
försvinna i första taget hihi.
Kom iväg på en liten tur igår iaf
men sedan har dett sytts endel :O)

Kom på att jag behöver  nåldynor till mina nålar.
Sticker mig jämt & nålarna ligger överallt!

Grunden är som små söta sol hattar.
Klipp till en rund botten i den stl. du vill ha.
Rulla ihop en vadd boll & klistra fast på botten.
Ta nu ett tyg över och knyt fast ett snöre runt om.



Och sedan har jag lagt en virkad duk över
alltihop och knytit ett spetsband om.

Och dukarna har jag naturligtvis loppat på olika
loppisar.



Ett enkelt sytips om ni är pysselsugna!!
Dom ser ut som goda små bakverk hihi.

Nehe, nu önskar jag er en fin fin söndag
&
en bra start  på veckan
för nu skall här fortsättas att sys.

kram kram
Arja




Kommentarer