Hej!

Så härligt att veckan var så kort, och helgen blir liiite längre!
Och idag kilade jag lite tidigare från jobbet ;O) Stannade till
hos sötaste Stina på skafferiet. Och nosade mig fram hihi till
allt nytt. Fick med mig lite nytt papper & en super fin stämpel
hem.

Hade tänkt att pyssla ihop två stycken kort.
Kanske inte min starkaste sida... brukar ju annars
kila förbi finaste Anna som är duktigare!!
Men, nytt år och nya möjligheter!!


Så visst skall jag klara av det det!
Två av korten skall bli till två töser och det andra till min
fina svägerska.


Så helgen kommer att bestå av mycket mys umgänge ♥

Tack för titten
&
önskar er alla
en fin fin helg
kraaaam
Arja












Kommentarer

  1. Halloj!
    Vad kul med en "ny" blogg, hoppas på lite kul inspiration nu...! Kraaam Anna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar