Hej!

Då var det fredag igen. Och dax att fylla på
i kylskåp och i skafferiet.
Och medans jag strosar runt där så fyller
dom även på bland blommor, ljus & servetter.


Och just i mina favvo färger!



Och det kunde jag ju inte motstå.
Tycket att det är så roligt att duka lite "fint" även till
vardags och helg. Behöver inte alltid ha fin besök hihi.

Och att fota
tillhör också ett av mina intressen.



Oooops, nu fick jag bråttom!!
Man kan inte duka, fota, blogga
& dessutom laga mat samtidigt eller?
Jo, jag kan hihi
för det är vad jag just gjort hahahaa.
Men nu skall jag ägna lite tid till efterrätten.
Blir en lugn stund med Skavlan ikväll...
blir spännande att se Michael Nyqvist
som är med i nya Mission Impossible och spelar mot
självaste Tom Cruise!

Önskar dig en mysig fredag
kraaaam
Arja









Kommentarer