Hej alla sköna som kikar in!
Idag har jag haft en riktigt härlig dag på jobbet.
Kallt,kallt och kallare skall det bli men vad gör
det när solen strålar fram från en klar blå himmel.

Strax skall jag koka mig en stor kopp grönt the
och sätta mig & läsa min braiga bok.



Och just nu är sötsuget stort kan jag tala om!!
Försöker att verkligen vara duktig och inte äta massa
goda sötsaker.


Men visst ser dom smarrigt söta ut semlorna?
Och dessa har Emanuel tillverkar för läääänge
sedan när han gick på fritis.
Och det enda jag behöver göra är att strö
på lite nytt florsocker så ser dom lika söta ut igen
och nyttiga dessutom hihi.

Och den grönt sköna tallriken är givetvis
ett loppisfynd :O)
hm, får visa vad jag hann att loppa idag
en annan dag!

Så jag hoppas att vi ses igen
massor
av
varma
kramar
Arja






Kommentarer

  1. Hej!
    Tack för din snälla kommentar!
    Så smarriga semlor!
    Varje nytt år ska jag börja ett hälsosamt liv och jag som älskar semlor.
    Ha en fin Onsdag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej Arja!
    Vilka läckra semlor, och vad bra, helt kalorifria.
    Här kämpas det också med sötsuget, som är enormt just nu;)
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar