Halloj!

Vilken härlig låååång ledighet det blev för att vi alla var lediga i fredags.
Har hunnit med att ta en tur till småland för lite umgänge, kikade färdigt
på serien Anna Phil... den rekomenderar jag för er som inte har sett den.

Och som jag skrev tidigare att jag skulle göra några kort/tags


köpte ett ark med olika "tjej" bilder på
som jag utgick ifrån.



här är en med svart bakgrund och inte
riktigt så där lull lullig.


medans den här blev riktigt "gullig"




beroende på vem som skall ha dem så därför
har jag inte skrivit något på dom.

Hann ju även hihi att klippa till några hjärtan
som jag stämplade på.
Dessa visas när dom är helt klara.

Nä, nu börjar det att mörkna här så det är dax att tända
belysningen på granen ;O)

Önskar er en fin start på veckan
kraaaaaaaaaaaaaaam
Arja












Kommentarer

  1. Oh Lord :-) Har du granen kvar ?????
    Här i uppånervända landet gjirde vi ju ett försök i år : se hur länge en skogsgran överlever som sattes i till 1.a advent...
    med nöd o näppe till juldagen men då var den rätt naken :-) Nu ska jag testa som du skrev .
    Må så gott
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  2. Så ur gulliga kort. Jag ska nog försöka någon gång göra egna små kort. Nu när jag snart har ett pysselrum ;)
    Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar