Halloj!

Hoppas att ni inte har blåst bort i det här vädret!! Tänk att den där Emil kan ställa till med så mycket bekymmer för så många ;O) Låg vaken en stund inatt och hörde hur det blåste & stormade... hade gärna legat kvar när klockan ringde imorse. Men det var bara att stiga upp, fördelen var dock att jag slutade tidigt idag. Och hann med att göra ett litet loppisbesök innan hem färd ;O)



Just nu har jag "snöat" in mig på små mini ramar & uppläggningsfat.
Och eftersom jag har stängt igen "kakhålet" hahahaaa så får jag ju ställa andra små söta saker på istället för hm, kakor ;O)




Rosorna har stått sig så fint sedan nyår. Så dessa klippte jag till
och ställde i denna lilla "bägare" Tanken var att när jag kom hem skulle jag börjat att städa ut julen. Men det är så mycket...


Så det får allt vara kvar ett tag till. Och eftersom granarna fortfarande står där så gröna & barrfria finns det ju ingen andledning att börja med detta projekt!!





Så ikväll njuter vi av den ny pimpade brickan istället hihi och tänder
ett par ljus.

Önskar er en mysig onsdag
 
kraaaaaaaaaaaaaaam
Arja









Kommentarer